Livrare
Livram în toată țara inclusiv în Transnistria
Livrarea produselor se efectuiază pe tot teritoriul Republicii Moldova inclusiv Transnistria timp de 3 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii. Comanda se livrează pînă la ușa adresatului de către curier. Dacă doriți să primiți comanda cît mai curînd puteți ridica produsul direct din oficiu sau puteți folosi serviciul de livrare expres, tariful este indicat mai jos.
Comenzile primite pîna la ora 16.00 se efectuează în aceeaș zi, comenzile primite după ora 16.00 se livrează în ziua următoare de la efectuarea comenzii.
În timpul preluării comenzii de la curier clientul verifică imaginea și eficiența produsului. Curierul doar arată produsul și dacă e posibil tehnic se verifică funcțiunea produsului. Curierul nu instalează și nu explică despre cum funcționează.
Produsele ce necesită instalare și alte instalații suplimentare ca de exemplu frigider, aragaz sau condiționer nu pot fi testate în momentul preluării comenzii.
Împreună cu produsele comandate Dvs veți primi:
- bon de plată pentru fiecare produs;
- manual de utilizare a produsului;
- talon de garanție.
Livrare în Chișinău
-
Livrare gratuită;
-
Express-livrare în decurs de 3 ore - 100 lei.
Livrare în raza de 25 km de la Chișinău
-
Livrare în 24 ore de la efectuarea comenzii;
-
Express-livrare în decurs de 4 ore - 130 lei.
Achitarea comenzii
-
Clienții noștri pot alege una dintre următoarele modalități de plată:
- achitare în numerar la livrare;
- achitare prin transfer bancar.
Ridicarea produselor la etaj
-
pînă la 15 kg este gratuit
-
de la 15 kg pînă la 30 kg se efectuiază la prețul de 35lei pînă la etaju 3 +10lei pentru fiecare etaj următor
-
de la 30 kg pînă la 60 kg se efectuiază la prețul de 70lei pînă la etaju 3 +10lei pentru fiecare etaj următor
Ridicarea mobilei la etaj
-
de dimensiuni mici (scaun, noptieră) este gratuit
-
mobilă de tipul dulap pentru încălțăminte, raft pentru cărți se efectuiază la prețul de 35lei pînă la etaju 3 +10lei pentru fiecare etaj următor
-
mobilă de tipul comod, masă de scris, fotoliu, set de mese și scaune, antreu se efectuiază la prețul de 70lei pînă la etaju 3 +10lei pentru fiecare etaj următor
-
mobilă de tipul canapea, set de bucătarie, dulap, canapea de colț se efectuiază la prețul de 120lei pînă la etaju 3 +20lei pentru fiecare etaj următor
-
mobilă de tipul set pentru dormitor se efectuiază la prețul de 150lei pînă la etaju 3 +20lei pentru fiecare etaj următor
Pentru ajutorul curierului se achită doar 50% din sumele indicate mai sus.
* În cazul livrării produselor pe teritoriul Republicii Moldova curierul nu ridică produsele pînă în apartament sau duce în casă.
Atenție!
În cazul returnării mobilei din cauza că clientul numai dorește, acesta din urmă va plăti 300 lei.
În cazul returnării altor tipuri de produse din motive personale ale clientului, acesta din urmă va achita 100 lei.
În ambele cazuri costul serviciilor de livrare nu va fi restituit.
Livrare repetată
În cazurile în care cumpărătorul nu este la locul livrării la timpul stabilit în prealabil, sau adresa indicată este greșită – se efectuează livrarea repetată pentru care se achită suma de 100 de lei. Aceeași condiție este valabilă și pentru returnarea produsului.
Informație suplimentară
În cazul depistării unui defect în timpul utilizării produsului Vă rugăm să contactați consultanții noștri la nr. de tel.: 022 72 75 02 sau 069 491 155, 079 717 118. Vom schimba produsul defectat pe unul asemănător sau pe un model ales de către Dvs sau Vă vom rambursa suma achitată. Consultanții noștri Vă vor explica procedura de schimb, și vor soluționa problema cât mai curând posibil.
Aducem la cunoștință: curierul demonstrează integritatea produsului precum și eficiența** lui, dar nu efectuează conectări, instalări și configurări la produsele livrate.
*Compania depune toate eforturile pentru a respecta termenul de livrare indicat pe site sau stabilit de către client la efectuarea comenzii; totuși, sunt posibile rețineri de livrare din motive neprevăzute.
**Testarea dispozitivelor electronice în timpul iernii se efectueaza de către client, la 2 ore după livrare (cu condiția că acestea se află într-o încăpere uscată și caldă).
**Testarea frigiderelor se efectuează de către client la 3-4 ore după livrare, pentru că transportarea prevede repartizarea neuniformă a fluidelor din sistem.